Uppdatering gällande Covid-19 - SWEDLUXURY skickar beställningar som vanligt med hemleverans ✓

Vi är tillgängliga som vanligt i dessa ovanliga tider, och levererar alla våra köksfläktar kostnadsfritt till tomtgränsen.

Hälsan och säkerheten för Swedluxury kunder och medarbetare är vår högsta prioritet.

Alla våra medarbetare som packar era beställningar är fullt friska. Vi följer noggrant utvecklingen samt myndigheternas beslut i frågan om coronaviruset och säkerställer att alla beslut tas i enighet med detta.



Leverans

Fri Frakt med hemleverans!

Vi skickar din köksfläkt kostnadsfritt med DHL och Db Schenker hemleverans.
Större köksfläktar så som takintegrerade skickas med DHL, medan mindre köksfläktar så som underbyggnads köksfläktar skickas med Schenker.
Beställningen skickas från oss inom 2 till 5 vardagar räknat från beställnings datum. Fraktsättets leveranstid 1-2 vardagar tillkommer.
När köksfläkten är bokad för utskick får du ett mejl via transportören med sändningsnummer och spårlänk.
Tack vare detta kan du följa sändningens hela väg hem till dig. För oss som webbutik är det särskilt viktigt att dina varor anländer hem till dig så fort som möjligt.

Alla köksfläktar kontrolleras noggrant för funktion innan de packas.
Vårt mål är att köksfläkten skall levereras hem till dig komplett, utan defekter och skador därför snålar vi inte på skydd och säkrar köksfläkten med största omsorg för att minimera skador som kan uppstå under transport tiden.
Alla våra sändningar är försäkrade.










Det är viktigt att du kontrollerar varans emballage när du kvitterar.

Alla våra sändningar är försäkrade mot synliga och dolda transportskador.
Om du ser något avvikande på emballaget vid leverans ska detta noteras på fraktsedeln.

Om du upptäcker att din vara är transportskadad ska du så fort som möjligt inom max 3 dagar
från att du mottagit varan  meddela oss om detta.

För att upptäcka dold transportskada skall du tag upp köksfläkten och provköra denna.
Kontrollera att belysning och motor jobbar korrekt på alla dess läge.

Anmälda skador efter utsatt tidram omfattas inte av vår försäkring och kommer ej att godkännas.
Transportskador anmäls genom att mejla in informationen till: info@swedluxury.se

Gör så här:

1.    Skriv ditt Ordernummer (orderid) eller namn och efternamn på beställaren.
2.    Beskriv skadan och bifoga bilder på skadan.
4.    Beskriv emballagets skick och bifoga bild på emballaget.


Så snart vi har mottagit din skadeanmälan  kommer vi behandla ärendet så snabbt som
möjligt, vanligtvis återkommer vi redan samma dag. Vi kontaktar dig via email så håll utkik i
inkorgen.





Betalningsalternativ


I vår webbutik (www.swedluxury.se) kan du alltid lägga din beställning; 24 timmar om dygnet.
Här kan du snabbt, enkelt och tryggt betala i samband med Klarna.
 

Kortbetalning/Direktbetalning

Visa; Mastercard eller American Express
Kort; Banköverföring eller Bankkonto

Faktura

Kostnadsfri fakturabetalning inom 14 dagar (KLARNA FAKTURA)
Under kampanj tider förlängd betalning tills slutet av nästa månad. (Avgift 29kr)
 

Delbetalning

Delbetalning KLARNA (upp till 36 månader)
 
Ingen information om kortnummer eller liknande lämnas direkt på www.swedluxury.se