Leverans


Fri Frakt med hemleverans!

Vi skickar din order med DSV hemlevarans.

Beställningen skickas från oss inom 2 till 5 vardagar. Fraktsättets leveranstid på 1-2 vardagar tillkommer.

Som en postordhandel webbutik är det särskilt viktigt för oss att dina varor anländer hem till dig så fort som möjligt. Vi strävar efter att din order kommer fram till dig komplett, utan defekter och skador, samt att du själv kan följa paketets väg hem till dig.








Det är viktigt att du kontrollerar varans emballage när du kvitterar den.

Om du ser något avvikande ska detta noteras på fraktsedeln. Om du upptäcker att din vara är transportskadad ska du så fort som möjligt innom max 1 dag från att du mottagit varan, medela oss om detta till: info@swedluxury.se
Så här gör du:
1.    Skriv ditt namn och efternamn.
2.    Skriv ditt ordernummer.
3.    Beskriv skadan och bifoga bilder på skadan.
4.    Beskriv emballagets skick.
5.    Skriv gärna hur du helst ser att vi löser det inträffade.
Så snart vi har mottagit din skadeanmälan/reklamation kommer vi att behandla ditt ärende så snabbt som möjligt. När vi har sett över ditt ärende tar vi kontakt med dig för vidare instruktioner. Vi kontaktar dig via telefon eller mail.





Betalningsalternativ


Hos oss kan du alltidhandla 24 timmar om dygnet i nätbutiken.

Här kan du snabbt, enkelt och tryggt betala din beställning med Klarna.


kortbetalning

-Kortbetalning/ Direktbetalning med Visa eller Mastercard.


faktura

-Fakturabetalning 14 dagar. (KLARNA FAKTURA)


delbetalning

-Delbetalning KLARNA



Vill du välja ett annat betalnings alternativ?

Du kan välja Payson eller PayPal

När du är inne i Klarnas kassa ser du denna texten längst upp :
''Vill du handla mot postförskott eller är du företagskund? Klicka här för att komma till vår företagskassa!''
När du klickar på ''klicka här'' kommer du till vår vanliga kassa där du kan välja att betala med PAYPAL eller PAYSON (faktura, delbetalning).

Ingen information om kortnummer eller liknande lämnas direkt på www.swedluxury.se